loading.. spinacz Sklep CeZika!
0
(2408)
(908) Tomek
13.03.2012 21:42:52

jesteś super CeZik mógł bym cię słuchać przez cały czas ale mój chamski starszy brat zabrał mi słuchawki:(

(907) eM
13.03.2012 19:06:20

Say It Project - Męski świat -> słucham tego po raz setny chyba i ciągle się nie nudzi, wiem że nie Ty tworzyłeś podkład muzyczny, ale jednak Twój głos powala oryginał :) Od początku do końca miałam gęsią skórkę ^^ Dziękuję :) także Tacie który jest współautorem polskiego tekstu :)

(906) anonim
13.03.2012 11:54:52

jestem twojim fanem, bo umiesz dobrze śpiewać, a mi to nie najlepiej wychodzi... Chciałbym sie nauczyć grać na tych wszystkich instrumentach tak jak ty. podziwiam cie.
pozdrawiam. Anonim

(905) meg.
12.03.2012 22:00:48

"Zaciśniętą dłonią wybiję rytm, który dyktuje Twój puls."
Coś niesamowitego.

(904) Piotr
12.03.2012 21:02:04

Jesteś , super , twoja muzyka jest kreatywna i zabawna !
Kocham Cię słuchać , czekam na koncert w trójmieście ! :D

(903) Krystian
12.03.2012 20:33:30

Cezik nagraj błytę jesteś zaje... Wszyscy cię uwielbiają.Lubie słuchać Twoich zarąbistych kawałków :)))

(902) Szluga
12.03.2012 20:20:20

Jesteś super :P
Mówisz ze taki projekt sie robi ileś miesięcy i , że ty sie poswiecaz że poswięcasz swój czas dla twoich fanow Równie dobrze mógł byś siedziec na dupie i sie obijac a ty jesteś yyyy zajebisty

(901) Stasiooo:*
12.03.2012 19:08:49

~Siema zajebiaszcze klipy . xd
-
(...)
`płyta by się przydała :D xD :]

~by Stasiooo:*

(900) M@rcin
12.03.2012 17:45:40

PS. Dlaczego "Wykład relaksacyjny" zniknął z YT, przecież to też było super ?

(899) M@rcin
12.03.2012 16:44:33

Ktoś poniżej napisał żebyś się do X Factora wybrał czy innego tego typu programu, BŁAGAM nawet o tym nie myśl.
Jesteś za dobry na takie programy, poza tym tam na ogół wygrywają beztalencia, więc na pewno byś nie wygrał :)
Rób swoje a na pewno ktoś się do Ciebie odezwie z konkretną propozycją wydania płyty.
Pozdro


 Imię *
 Email
 WWW
 Tekst *
* Obowiązkowy

Zabezpieczenie antyspamowe
Proszę wprowadzić odpowiednią kombinację liter i cyfr w pole tekstowe zanim wyślesz wpis do księgi gości.
5 + 5=