loading.. spinacz Sklep CeZika!
0
(2280)
(320) Dee
23.07.2011 21:52:59

Hej! Chciałam tylko napisać, że jesteś jedyną osobą jaką znam, która ma tak ogromny talent! Podziw, podziw i jeszcze raz podziw! Czekam na płytę. Czy się jej doczekam to zależy tylko i wyłącznie od Ciebie. ;)
Życzę nowych pomysłów oraz wytrwałości w tworzeniu. Nie wiem czy znalazłeś drugą połówkę, ale dziewczyny z grzywką Ci życzę również ;)
Pozdrawiam serdecznie!

(319) ponio1996
23.07.2011 21:48:35

koleś zajebisty jesteś słucham cie setki razy dziennie najlepiej zrób koncert w gliwicach i bedzie git napewno będe :D:D

(318) lalikson
23.07.2011 20:35:16

porostu wielkie dzieki


(317) Mizantropijna
23.07.2011 14:14:10

Myślę, że wygrałeś w karty z Diabłem. (; Twoja praca jest godna podziwu. Pomysły są przednie i nie do podrobienia. To już się nazywa firma, nie? Pozdrawiam z Gdańska.

(316) Ania
23.07.2011 13:09:57

W zasadzie nie wiem co mam napisać... wszystko już zostało powiedziane;) Bardzo lubię twoją muzykę, mogłabym jej słuchać na okrągło. To powinno wystarczyć:)

Pozdrawiam
Ania z Rybnika

(315) nikt ważny
23.07.2011 01:12:10

Mam w dupie to, czy to przeczytasz. Mam w dupie to, co robisz teraz. Mam w dupie to, co będziesz robił dalej. Masz człowieku zajebisty talent i negatywne opinie o Tobie powinny Cię tylko wzmacniać. Dzięki za to, co już zrobiłeś :)

(314) Mechaty
22.07.2011 22:59:43

jak CeZik zagra to ne ma ch**a we wsi. Ani w państwie . Więc pokłony bije ci CeZiku by takich zajeb***ych pomysłów miał bez liku pozdro

(313) Justyna
22.07.2011 22:52:49

Jesteś świetny ! Wspaniały głos, wokal, pomysły. Jestem pod wielkim wrażeniem i kocham to co robisz i Twoje produkcje.

Nawet nie wiem jak mam wyrazić jak bardzo Cię uwielbiam :)

(312) susurri26
22.07.2011 22:50:21

Jesteś świetny:) Mogłabym Cię słuchać godzinami!:)

(311) Ewelina
22.07.2011 22:40:40

rewelacja!!! podziwiam i uwielbiam!!! a cover guano apes moge słuchać bez końca!


 Imię *
 Email
 WWW
 Tekst *
* Obowiązkowy

Zabezpieczenie antyspamowe
Proszę wprowadzić odpowiednią kombinację liter i cyfr w pole tekstowe zanim wyślesz wpis do księgi gości.
3 + 4=