loading.. spinacz Sklep CeZika!
0
(2280)
(250) Anka
20.07.2011 11:20:12

jesteś świetny!!! Ten filmik w kuchni jest debest xD
:********** mój brat i ja go uwielbiamy ;)


(249) Justyna
20.07.2011 01:19:34

Słucham,słucham,słucham i jeszcze raz słucham... i tak w kółko. Totalna zajawka, i to taka poważna.
Podsumowując Cezik: ubóstwiam... ;)

(248) Sylwia.
19.07.2011 20:01:54

Fenomenalny jesteś - pomysłowość jest ogromnym plusem.

(247) Piotrek
19.07.2011 19:40:38

Panie Cezik jestem dyzortografikiem wiec pls uchylcie sie nad maja ortografia ale jestes najlepszy pednarek to sztuczna gwiazda a ty jestes tym ktury powinien go zastapic poprostu wypiatasz a slowami zbycha sie nie przejmuj

(246) Zbychu
19.07.2011 16:58:00

Cezik fajnie grasz, ale mało filmów na youtube, bardzo rzadko dodajesz. Rób to częściej to będzie idealnie. Myślisz ,że jesteś wielką gwiazda ,ale jednak tak nie jest.

pozdro
Zbychu

(245) Gocha
19.07.2011 15:33:38

Jesteś niesamowity !!! ;*


(244) Justyna
19.07.2011 15:14:17

Jesteś najlepszym wokalnym wykonawcą jakiego słyszałam, masz zaj****** głos, błagam wydaj płyte ! xd

(243) Tomasz
19.07.2011 11:16:53

Cezik, kurde wymiatasz! A kawałek "Sic" dosłownie niebo w uszach:D

(242) Izuuuu.....
19.07.2011 10:50:27

CeZik . co tu wiele pisać . jak każdy widzi i słyszy jest zajebisty . dzięki Gocha , że pokazałaś mi jego twórczość . pozdrawiam ! ♥

(241) Maciek
19.07.2011 09:38:25

Jesteś zajebisty, koleś! Tak trzymaj!


 Imię *
 Email
 WWW
 Tekst *
* Obowiązkowy

Zabezpieczenie antyspamowe
Proszę wprowadzić odpowiednią kombinację liter i cyfr w pole tekstowe zanim wyślesz wpis do księgi gości.
4 + 6=