loading.. spinacz Sklep CeZika!
0
(2895)
(2175) Rafał
17.03.2015 17:36:24

Super, że się realizujesz. Natrafiłem przypadkiem na twój kanał poprzez wpis gazety.pl na fb. Świetna reklama ;) Trzymam kciuki ;)

(2174) Maciek Janas
6.03.2015 13:26:02

szacunek za caloksztalt i kierunek szczegolnie nowszej tworczosci. Powodzenia i wielu dobrze podjetych decyzji.

(2173) Ewa
4.03.2015 14:04:02

Witam Cę Panie CeZiku :)

Od dłuższego już czasu bywa, że słucham Twojej twórczości nawet po 3 godziny dziennie :) Jestem pełna podziwu Twojej przede wszystkim pomysłowości i talentu "multiinstrumentalnego":) I tak się zastanawiam też już długo, czy masz może słuch absolutny?? :) Strasznie mnie to ciekawi :) Sama jestem muzykiem i uczę się w Akademii Muzycznej w Poznaniu. :) Podziwiam i rozumiem każdego z prawdziwą pasją :) Życzę zdrowia, cierpliwości i dalej tak świetnych owoców swojej pracy, które wywołują z pewnością u wielu ludzi szczery uśmiech, trochę słońca w tej naszej kochanej Polsce. :) Pozdrawiam z Poznania :)

(2172) janek
1.03.2015 12:39:07

Zakopane czeka na cezika!

(2171) Paweł
26.02.2015 11:34:14

Znalazłem Twoje ogłoszenie kiedyś na http://ogloszeneo.pl nie zaluje ze sie wybrałem na Twoj koncert , pozdrawiam

(2170) kalimia
12.02.2015 22:56:21

Siema Cezik,
fajny z Ciebie koleś.
Czekam na Twój koncert w Warszawie bądź Krakowie.

Pozdrówka, Kalimia

(2169) Anita
12.02.2015 15:58:29

Hej ;)
Mam pewną propozycję, ale nie wiem czy jesteś nią zainteresowany. Mimo to napiszę ;)
Ostatnio byłam z rodzicami na targu, na którym było pełno Rumunów, Bułgarów i innych, którzy charakterystycznym głosem wykrzykiwali różne hasła, w celu zachęcenia do zakupu ich produktów. Chodzi mi o, np: "Majtki, staniki po 5zł!", "Tanio, tanio! Kupujcie!". Był jeden wielki harmider! W pewnym momencie tata do mnie mówi: "Jakby zmixować te ich hasła reklamowe to by mogła wyjść z tego fajna piosenka. Napisz do Cezika, może spodoba mu się ten pomysł." Napisałam, a co z tym zrobisz to już inna sprawa :)
Pozdrawiam
Anita ;)

(2168) No name
9.02.2015 12:45:52

Jestem 28-letnią kobietą, której śnił się Cezik i Borówa! Żeby to jeszcze był sen erotyczny (jakiś trójkącik, coś), ale nie - oni przyjechali do mnie czyścić swój sprzęt (niestety ten grający), jakieś kabelki, rurki, a moja babcia gotowała im obiad! Doprawdy, chciałabym się dowiedzieć skąd się biorą takie popieprzone sny.

Fanka :D

(2167) Pozytywnie
3.02.2015 16:00:10

Cezik nagrywaj dalej, bo ostatnio coś "przygasiło" Cię... A szkoda... btw "Co To Za Pedał?" niszczy system ;)


(2166) Aneta
2.02.2015 01:43:57

Dzięki za dużą dawkę humoru na samym początku ferii, jestem po koncercie w tarnowskiej piwnicy..... Dobrze, że jest ktos taki jak Ty - inteligentna, utalentowana bestia :)))
gratuluję i pozdrawiam
p.s Jak to się stało, że do Lanckorony dotarłes a np. takiego Mielca już pod uwagę nie bierzesz????toż to rzut beretem od Tarnowa - Mielec czeka :)


 Imię *
 Email
 WWW
 Tekst *
* Obowiązkowy

Zabezpieczenie antyspamowe
Proszę wprowadzić odpowiednią kombinację liter i cyfr w pole tekstowe zanim wyślesz wpis do księgi gości.
8 + 4=